7 Ekim 2015 Çarşamba

Karmaşıkımsal


Saat 21:46
Hüzünlü bir şarkı dağlarken yüreğimi, kalemime sükût yeleğini giydiremiyor ve yine yazıyorum.
Bilinen ve bilinmeyen acılar toplaşırken yüreğime, ben sessiz sessiz gözyaşı döküyorum.
Karanlık gökte en ihtişamlı haliyle parıldarken yıldızlar, ben onlar gibi kayıp gitmeyi diliyorum.
Saat 22:28
“Sevgili kendim;
Sen kendinden vazgeçersen, herkes senden vazgeçer.” diyerek dirilmeye çalışıyorum.
Biliyorum, sancılarım azalmayacak aksine katlanarak artacak.
Fakat bir gün;
‘Sümeyye’ olmayı başaracağım.
Bir gün..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder