23 Ağustos 2015 Pazar

Geceye Yanık Bir Yürek Ateşleyelim!

 ‘Gecenin en siyahında, umudun bittiği yerde’ biz iç dünyamıza doğru yolculuk yapıyoruz. Ve sevdiklerimiz başucumuzda, sevip de kavuşamadıklarımız bir telefon kadar uzağımızdayken bizler düşüncelere dalmış bir şekilde kendimizle hesaplaşıyoruz.
 Yavaş yavaş büyüyor, bunun sancısını çekiyoruz. Büyüdükçe dertlerimiz artıyor, dertleştiklerimiz azalıyor. Yükümüzü kendi başımıza taşımayı öğreniyor, sevdiklerimize sorumluluk yüklememeye gayret ediyoruz. Evet aslında bir yanımız sahip çıkılma duygusuyla yanıp tutuşuyor. Fakat kendimizi frenliyoruz. İnsanlardan bir şeyler beklememeyi öğrenmiş bir şekilde boğazımızdaki düğümü açmaya çabalıyoruz. Ve kendimizi bir kenara bırakıp hayatın kucaklamadıklarını sarıp sarmalamak, göğsümüze bastırmak üzere kollarımızı kocaman açmış; bekliyoruz.